سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتیاق جمال

 
کل بازدیدها:----166724---
بازدید امروز: ----18-----
بازدید دیروز: ----5-----
نویسنده: فهیمه
شنبه 87/3/18 ساعت 4:54 صبح

در شهر مهر و عاطفه پیدا نمی‏شود
یک تن چو من فدایی مولا نمی‏شود

هجرپدر، غریبی شوهر، فراغ طفل
مظلومتر ز فاطمه پیدا نمی‏شود

                                                                                               سید امیر حسین میر حسینی


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شق القمر در تحقیقات ناسا
    درآمد
    رهبر
    کتاب دا
    اتهام
    رهبر و دولت نهم
    معصومه
    اشکال تفسیری در سریال حضرت یوسف(ع)
    تحول
    ورزش پیلاتس چیست؟
    فدایی
    نیامدی
    یادگاری از ناظم
    فرزاد حسنی و تفسیر قرآن!!!!!!!!...
    دوری

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • http://