سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتیاق جمال

 
کل بازدیدها:----166723---
بازدید امروز: ----17-----
بازدید دیروز: ----5-----
نویسنده: فهیمه
چهارشنبه 86/12/1 ساعت 2:12 صبح

نمی‏دونم اهل وبلاگ نویسی هستی یا نه؟ یا اصلا اهل اینترنت هستی؟ زیاد نمی‏شناسمت ....

ولی تو منو خوب می‏شناسی.

شاید یه روز وبلاگ منو ببینی.

شاید همین فردا، شاید هم هزاران سال دیگه، شاید هم هیچوقت، مهم نیست. 

مهم اینه که من امشب می‏خوام برای تو بنویسم، از تو بنویسم تویی که نمی‏شناسمت. فقط می دونم خیلی با کلاسی و به این راحتی ها با کسی دمخور نمی‏شی.

کمکم کن. خیلی دور شدم. خیلی ....

یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله.........

اگه یه روز وبلاگم رو دیدی آدرس یادت نره.

السلام علیک یا بقیه الله.....


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شق القمر در تحقیقات ناسا
    درآمد
    رهبر
    کتاب دا
    اتهام
    رهبر و دولت نهم
    معصومه
    اشکال تفسیری در سریال حضرت یوسف(ع)
    تحول
    ورزش پیلاتس چیست؟
    فدایی
    نیامدی
    یادگاری از ناظم
    فرزاد حسنی و تفسیر قرآن!!!!!!!!...
    دوری

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • http://